Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotu/reklamacji

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia – w ciągu 14 dni musisz również je odesłać.

Aby dokonać zwrotu produktu wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres artdealersapp@gmail.com zawierającą takie informacje jak:

  • imię i nazwisko Kupującego,
  • nr przedmiotu, nazwę przedmiotu i numer zamówienia,
  • numer konta, na który ma być wykonany zwrot

Na Twój adres e-mail prześlemy wiadomość z adresem artysty, na który należy odesłać pracę. Ważne – pracę należy odesłać dopiero po otrzymaniu od nas wiadomości z adresem!

Zwracany towar musi dotrzeć do sprzedawcy w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów użytkowania. Zgodnie z obowiązującym prawem produkty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Reklamacja

Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zgłosić reklamację. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją dotyczącą zwrotów. Dodatkowo załącz opis/zdjęcia ilustrujące wadę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Produkt wadliwy zostanie przez artystę naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli nie ma takiej możliwości – otrzymasz zwrot środków. Zwrot należności odbywa tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.